Majlis Makan Bersama Fattah Dan Fazura

Fattah dan Fazura sahkan bernikah dalam satu majlis tertutup di sebuah hotel di Kuala Lumpur malam ini. Alif Satar Berlakon Dengan Neelofa Ini Reaksi Isteri Beliau Drama Red Velvet Lakonan Alif Satar Bersama Pelakon Dan.


Foto Video Sekitar Majlis Resepsi Fattah Fazura Yang Meriah Cantiknya Fazura

Isterinya yang juga aktres Fazura kini sedang hamil cahaya mata pertama mereka dan dijangka akan bersalin pada Oktober depan.

Majlis makan bersama fattah dan fazura. Fattah Amin Dan Fazura Bergandingan Lagi Dalam Drama Wanita Terindah Selepas Gandingan Mereka Menerusi Drama Hero Seorang Fashion Actors Actresses Actresses. Aku kongsikan detik-detik manis sepanjang event Meet Greet Maydan berlangsung. Saya difahamkan rumah anak yatim.

Minyak Hitam Heavy Duty - Astro Ria. Fattah berkongsi perkara itu ketika sesi Borak Pink Smile bersama pelakon gandingannya Sweet Qismina dan pengarah drama tersebut iaitu Ayie Mustapa baru-baru ini. Media sosial hari ini dipenuhi dengan berita pernikahan Fattah Amin dan FazuraSpekulasi bertiup kecang sejak malam tadi bahawa mereka telah bernikah dalam d.

40 Foto 3 Video Sekitar Majlis Pertunangan Fattah Fazura Pasangan Selebriti Iaitu Fattah Amin Dan Nur Fazura Tela Tunangan Pasangan Selebriti Selebriti. Fazura ketika ditemui berkata dia dan Fattah sangat berbesar hati untuk meraikan anak yatim bersama Bata. Ramai yang fatah hati bila dapat tahu pelakon kayu si Fattah Amin khabarnya sudah bernikah dengan Fazura.

Includes additional clips from dashasultanvideo credit fattahaminz and missfazura. Dalam nada cukup gembira Neelofa mengucapkan tahniah kepada Fattah dan Fazura yang telah selamat bergelar suami isteri dalam majlis pernikahan pada 27 November lalu. Pihak Maydan akan mengadakan sesi road tour bersama Duta mereka iaitu Fattah Amin Fazura dan Elfira Loy di seluruh Malaysia.

Namun ketika itu tiada sebarang kenyataan rasmi daripada pihaknya dan hanya meminta orang ramai mendoakan dia bersama anaknya. Fattah Amin Dan Fazura Nikah Semalam Ini 3 Spekulasi Perkara Sebenar Yang Berlaku Berita Memey. Tahniah kepada pasangan ini dan semoga kekal bahagian hingga ke jannah.

Khabarnya mereka berkahwin sehari sebelum berlepas. FATTAH dan Fazura pada majlis pernikahan mereka di sebuah hotel di ibu negara malam ini. GAMBAR MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH DAN FAZURA PLEASE LIKE SHARE.

Lagi 24 Gambar Dari Majlis Resepsi Perkahwinan Fazura Dan Fattah Amin Fattzura Malam Tadi Telah Ber Wedding Photo Inspiration Wedding Bridal Wedding Couples. Terbaharu pada 11 Jun 2017 lalu bertempat di Quill City Mall Kuala Lumpur otomen diberi peluang untuk bersama-sama meraikan Majlis CSR dan Berbuka Puasa Bersama Anak-Anak Yatim Rumah Shifa Setapak dan Rumah Bakti Nurshaheera dengan Fattah Amin dan Nur Fazura. Menurut Fazura persiapan majlis itu yang diadakan secara tertutup buat keluarga terdekat berjalan dengan lancar.

Lebih 5000 tetamu hadir ke majlis kenduri pasangan pelakon sensasi Fattah Amin dan Nur Fazura yang diadakan khas untuk peminat mereka di Royale Palace di si. Comelnya Fazura Di Majlis Perkahwinan Adik Ipar Tahniah Keluarga Fattah Terima 2 Menantu Dalam Seminggu Artikel Gempak. Majlis Resepsi Perkahwinan.

Sekitar Gambar Hari Jadi Ke 37 Fazura Bersama Fattah Amin News Tel. Youtube Meletop Ia sekaligus memberikan kekuatan kepada peminat Lofattah untuk move on kerana Neelofa sendiri telah membuktikan dia mampu melupakan kisah silamnya bersama aktor itu. Untuk tidak menghampakan korang semua especially readers di blog ni Jom.

Fattah Dedah Kenapa Tidak Mahu Dengan Neelofa Lagi Fattah Amin Akhirnya Tampil Membuat Pengakuan Tidak Mahu Berlakon Bersama Ne Cinderella Drama Persamaan. Pasangan sensasi Fattah Amin dan Nur Fazura Sharifuddin selamat melangsungkan pernikahan dalam majlis tertutup yang diadakan di sebuah hotel terkemuka di ibu negara malam tadi. Pasangan romantis Fazura dan Fattah Amin yang bakal mengadakan majlis resepsi perkahwinan pada 25 Februari ini selepas tiga bulan mendirikan rumah tangga telah memilih tema Fairy Tale untuk hari paling bahagia mereka.

SUASANA SEKITAR MAJLIS PERTUNANGAN FATTAH AMIN FAZURA Sesiap yg hendak kekal kurus ramping semasa MAJLIS KEBAHGIAAN ANDA BOLEH PM ATAU. Fattah Amin Fazura. Terbaru permohonan baharu dan pengemaskinian bantuan.

Bilamana munculnya artis popular tanah air di sesuatu tempat mulalah berpusu-pusu. Kami Mahu Drama 7 Hari Mencintaiku Difilemkan.


Fattah Amin Dan Fazura Paling Sempurna Dalam The Singing Pizza Bersama Pizza Hut Malaysia


LihatTutupKomentar