Majlis Kahwin Elfira Loy Berita Harian

Semalam sudah genap 2 bulan usia anak selebriti kecil molek ini. Ketika Majlis Bertunang Pun Saya Dah Tawar Hati Bapa Elfira Loy Media Hiburan.


Pin On Wedding Posebook

Dinikahkan bapa pengantin perempuan Ahmad Sabri Ariffin upacara yang bermula jam 9 pagi tadi itu berlangsung dalam majlis tertutup di sebuah lokasi di Cyberjaya.

Majlis kahwin elfira loy berita harian. Minggu lepas perkahwinan pelakon kecil molek Elfira Loy mendapat perhatian ramai netizen. InsyaAllah jika sudah ada ketetapan kami pasti berkongsi kepada semua katanya kepada Harian Metro. Dengan hanya sekali lafaz mereka sah bergelar suami isteri.

Majlis akikah tahnik dan doa selamat yang berlangsung pada 1 Disember 2019 itu diadakan di Forest Valley Hall Bandar Mahkota. Sufian yang juga penyanyi lagu Terakhir berkata dia bersyukur apabila hubungannya dengan Elfira sejak empat bulan lalu direstui keluarga masing-masing. Sekian lama gosip cinta mengaitkan Elfira Loy dengan pelakon Indonesia Baim Wong mula sepi namun baru-baru ini cerita membabitkan mereka bertebaran semula apabila pelakon genit itu memuatkan gambarnya dengan Baim di laman Instagram.

Majlis pertunangan pasangan selebriti Sufian Suhaimi dan Elfira Loy pada Jumaat lalu yang dilihat cukup gah umpama acara perkahwinan mengundang kecaman netizen. Elfira yang dihubungi BH Online berkata. FOTO VIDEO Sekitar Majlis Resepsi Elfira Loy Faris Anuar Elfira Cantik Bak Puteri.

Elfira yang ayu mengenakan persalinan rekaan pereka kegemarannya Rizman Ruzaini turut memaklumkan berita pernikahannya dengan berkongsi sekeping gambar di Instagram kira-kira jam 11 pagi tadi. Dia Baim ada menghubungi saya untuk menemaninya majlis kahwin ini. She debuted in her first telemovie drama Cinta Itu Buta where she acted as a school girl.

Elfira dan Baim sudah lima tahun mengenali. Pelakon Elfira Loy enggan terlalu memikirkan kecaman netizen terhadap majlis pertunangannya dengan penyanyi Sufian Suhaimi Jumaat lalu. Malah gaya Elfira saling tak tumpah seperti dia pula yang berkahwin.

Ketika Majlis Bertunang Oktober Lalu Pun Sudah Tawar Hati Bapa Elfira Loy. Sehingga saat ini kisah peribadi Elfira Loy masih terkunci rapi terutama gosip cinta mengaitkan beliau dengan aktor seberang Baim Wong. HINGGA saat ini kisah cinta Elfira Loy belum mampu diduga di manakah kesudahannya.

Sekejapnya masa berlalu rasanya baru semalam Elfira Loy selamat menimang cahaya mata sulungnya yang diberi nama Muhamad Rayyan Khalaf bin Muhamad Faris. Biarlah apa mereka nak kata - Elfira Loy Berita Harian. Kahwin Nanti Duduk Rumah Setinggan Belanja Rm10 000 Sejam Ini Respons Ibu Elfira Loy Astro Awani.

Mereka dinikahkan bapa Elfira Ahmad Sabri Ariffin dalam majlis yang bermula jam 9 pagi tadi dalam majlis tertutup di sebuah lokasi di Cyberjaya. Status hubungan antara Elfira Loy dan Baim Wong kembali menjadi tanda tanya selepas mereka menghadiri majlis perkahwinan pengacara Raffi Ahmad bersama di Jakarta. She is known for her role as Qalesya in the hit drama Qalesya and as Amirah in Disneys Waktu RehatElfiras siblings Ahmad Ezzrin Loy and Nurul Ezlisa Loy are both actors.

ELFIRA Loy bersama Baim Wong. Majlis pertunangan pasangan selebriti Sufian Suhaimi dan Elfira Loy pada Jumaat lalu yang dilihat cukup gah umpama acara perkahwinan mengundang kecaman netizen. Pernah dikaitkan dengan Zizan Razak Zoey Rahman dan pelakon seberang Baim Wong empunya badan hingga saat ini masih dilihat menyendiri.

Nurul Elfira Loy binti Ahmad Sabri born March 8 1994 also known by her popular name Nurul Elfira Loy is a Malaysia actress. Membuka tirai 2019 pelakon Elfira Loy mengakhiri zaman solo dengan jejaka pilihannya Muhammad Faris Khairol Anuar pagi tadi. Majlis pertunangan pasangan selebriti Sufian Suhaimi dan Elfira Loy pada Jumaat lalu yang dilihat cukup gah umpama acara perkahwinan mengundang kecaman netizen.

Elfira ketika itu menggayakan busana rekaan Rizman Ruzaini berwarna krim. Cuma buat masa sekarang belum ada sebarang perbincangan lanjut mengenai majlis perkahwinan. Bukan mahu berdolak dalik tetapi si genit berusia 21 tahun ini mempunyai alasan sendiri.

Bukan sekadar mendapat tajaan beberapa pihak malah majlis di kediaman keluarga pelakon wanita itu di sini turut menyaksikan mereka mengenakan dua pasang pakaian. Kalau boleh nak kahwin terus - Elfira Loy. Cuma saya secara peribadi tidak mengenali Raffi mahupun isterinya.

Rata-rata memuji kecantikan Elfira yang sama cantik sama padan dengan pasangannya Muhammad Faris Khairol Anuar.


Official Video Majlis Pernikahan Elfira Loy


LihatTutupKomentar