Majlis Sambutan Hari Guru 2018 Peringkat Sekolah

22 Agar dapat meraikan guru-guru dalam majlis sambutan Hari Guru Peringkat sekolah. 20 OBJEKTIF 21 Agar dapat mengeratkan silaturrahim dalam kalangan guru.


Jawatankuasa Sambutan Hari Guru 2018

Sections of this page.

Majlis sambutan hari guru 2018 peringkat sekolah. Brosur Hari Guru 2018. Video Intro Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah Kebangsaan Serdang UPM Jumaat 3 Mei 2019Lagu latar asal. Gimik Sambutan Hari Guru 2018 Peringkat Sekolah.

Press alt to open this menu. 23 Agar semua semua guru dapat merasai kemeriahan dan mencatat kenangan terindah yang penuh meriah melalui kerjasama warga sekolah. Pertama kali dalam sejarah penglibatan pibg dan pibk dalam menguruskan perjalanan sambutan hari guru memberi impak positif apabila masing-masing menunjukkan komitmen yang sangat tinggi.

Selamatdatang ke Majlis Sambutan Hari Guru peringkat Sekolah KebangsaanBatuTalam Bersyukur kita kehadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnia dan keizinan Nya dapat sama-sama kita berkumpul di dewan yang indah ini untuk meraikan Sambutan Hari Guru bagi Tahun 2018 dengan tema. BERGURU DEMI ILMU BINA GENERASI BAHARU. 15 Julai 2016 Jumaat - Pada 26 Mei yang lalu telah diadakan Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah bertempat di Dewan Jubli Perak SMK Majakir.

Ketua Menteri Rasmi Perayaan Hari Guru Peringkat Negeri Sarawak Di Betong Esok Sarawakvoice Com. Jawatankuasa Pengelola Perayaan Hari Guru Peringkat Kebangsaan telah membuat pembaharuan dalam mengadakan Sambutan Hari Guru 2018. Penerimaan Anugerah Perkhidmatan Guru Cemerlang Kepimpinan dan Pengurusan 2017 Anugerah Pentadbiran Sekolah Agama Negeri SAN Terbaik Anugerah Sekolah Aga.

Gimik Sambutan Hari Guru 2018 Peringkat Sekolah. 18 September 2018 Selasa Tahun ini Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah telah diadakan pada o5 Julai 2018 yang lalu. Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah-Sekolah Daerah Marang 2020Anjuran Pejabat Pendidikan Daerah MarangBERGURU DEMI ILMU BINA GENERASI BAHARUTarikh.

Sambutan Hari Guru Peringkat SMK Terusan Lahad Datu 2018. Para hadirin yang budiman - Berakhirlah sudah majlis kita pada hari ini. Rakaman penuh setiap aktiviti yang diadakan oleh Pembimbing Rakan Sebaya PRS untuk guru-guru.

Cendekiawan Educare Majlis Sambutan Hari Guru 2018 Youtube. MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU 2018 PERINGKAT SRJKC SAN YUK RAWANG Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina SRJKC San Yuk Rawang telah mengadakan Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah pada 16 Mei 2018. Penganjur majlis sambutan Hari Guru.

Sambutan hari guru peringkat sekolah Alhamdulillah sambutan hari guru peringkat sekolah telah berjaya dilaksanakan dalam suasana yang meriah dan penuh warna warni. FORMAT SAMBUTAN HARI GURU. Portal Rasmi Smk Benut Majlis Sambutan Hari Guru 2018 Peringkat Sekolah.

Ministry Of Education Brunei Darussalam. SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN SELASIH BATU CAVES GOMBAK SELANGOR 2019 KERTAS KERJA SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT SEKOLAH TEMPAT DEWAN HAJI MAJID MADON SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN SELASIH TARIKH 02 MEI 2019 ANJURAN BADAN KEBAJIKAN GURU DAN KAKITANGAN SK TAMAN SELASIH KANDUNGAN Bil Kandungan Muka Surat 1 Nama. Kugiran DTepi Pantai.

Sekali lagi syabas dan tahniah kepada warga SK Kopok kerana dapat bersama- sama meraikan sambutan Hari Guru dan Hari Pekerja peringkat sekolah bagi tahun 2015. Takut sejarah peratus dalam sejarah yang dan Malaysia Prihatin sambutan Hari Kebangsaan Pemimpin Negara untuk makluman semua sambutan bulan kemerdekaan merupakan yang dilaksanakan di bawah bidang Sains Kemanusiaan Sekolah Menengah pada tiga tahun. Teks mc sempena majlis hari raya aidilfitri 2013 1.

GURU PEMACU TRANSFORMASI PENDIDIKAN. Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah 2016 Fareed69 15072016 15 Julai 2016 Jumaat - Pada 26 Mei yang lalu telah diadakan Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah bertempat di Dewan Jubli Perak SMK Majakir. MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI PERINGKAT SEKOLAH SMK TENGKU IBRAHIM Mengumumkan ketibaan Yang Berbahagia Haji Suhaimi bin Zakaria Pegawai Khas KoAkademik Pejabat Pelajaran Daerah Setiu ke majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Peringkat Sekolah Smk Tengku Ibrahim.

Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah diadakan secara maya melalui Google Meet yang disiarkan langsung dari studio SKDHSKDHPIBGStudioCikgu. Majlis sambutan agak lewat diadakan disebabkan berlakunya pertindanan dengan beberapa aktiviti dan program sekolah yang diadakan sekitar bulan Mei. Laporan Hari Guru 2018 1.

Pada tahun ini sambutan hari guru diadakan bermula di peringkat sekolah diikuti sambutan di peringkat negeri dan acara kemuncaknya iaitu sambutan peringkat kebangsaan dikelolakan oleh.


Cadangan Tentatif Program Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah


LihatTutupKomentar